04-833-9595 FrancoisРусский

תביעות ביטוח לאומי

המחלקה לתביעות ביטוח לאומי במשרד סרור בן הרוש ושות' הינה מחלקה עתירת ניסיון וידע הכוללת עורכי דין מקצועיים המטפלים במגוון רחב של תביעות כנגד המוסד לביטוח לאומי ועדות רפואיות וחברות הביטוח.

המוסד לביטוח לאומי הינו המוסד האחראי על מימוש הזכויות החברתיות במדינת ישראל ופעולתו מוסדרת בחוק הביטוח הלאומי. על אף העובדה כי המוסד לביטוח לאומי הינו המוסד האמון על הזכויות החברתיות של תושבי מדינת ישראל, זהו מוסד בירוקראטי מאוד שקשה לפצחו וכבר בתחילת ההליך מולם עוד בטרם מולאו הטפסים יש לפנות לייעוץ של עורך דין הבקיא בתחום הביטוח הלאומי. שלב הגשת הטפסים גם אם נראה כי הינו שלב פורמאלי בלבד הוא שלב קריטי להמשך ההתנהלות ולתוצאה הסופית של התביעה על כין יש לעשות שימוש בעורך דין תביעות ביטוח לאומי המכיר את התחום ומומחה בהתנהלות על מול המוסד לביטוח לאומי בכדי לעמוד על הזכויות המגיעות לתובע.

 

המחלקה לתביעות ביטוח לאומי במשרד סרור בן הרוש ושות' תבטיח שאף אחת מזכויותיך לא תופקר . משרדנו נותן ייעוץ וליווי משפטי במגוון רחב של פניות למימוש זכויות לקוחותינו אל מול המוסד לביטוח לאומי משרדנו מטפל בתביעות תאונת עבודה, תביעות תאונת דרכים, תביעות נכות כללית, תביעות מיקרו טראומה ומחלות מקצוע, תביעות לשמירת הריון, תביעות לקצבת זקנה ועוד.

משרדנו מטפל מזה שנים רבות בייצוג והכרה של נפגעי תאונות עבודה על ידי הביטוח הלאומי כנפגע בתאונה כ-"תאונת עבודה" וייצוג בפני הוועדות הרפואיות הקובעות את דרגת הנכות הניתנת בעקבות התאונה.

מונחים רלוונטים

מאמרים וכתבות רלוונטיות

לשיחת ייעוץ ללא עלות

מלאו פרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם.